lifeasstina

Alla inlägg under maj 2013

Av Stina Andersson - 19 maj 2013 11:09

Nu sitter jag här ute i solen och njuter! Hemma själv, funderar på att cykla ner på Västanå! Ringa bästis ska jag också göra!

Igår var jag i Björna ( 15 mil härifrån) och spelade fotboll. Vi förlora med 2-1 vi gjorde målet dom sista 40 sekunderna. 25 grader varmt var det också!! Fy fan alldeles för varmt för att spela fotboll i! Vi var några tjejer som sprang ner till en sjö och badade efter! Så jäkla skönt!! Sedan åkte jag min mamma en kompis och hennes mamma hem! Vi hade allsång o bilen och jag och T försökte komma på en avslutningssång! :) Det gick sådär!

Hare gott Igelkott!! :)


Njut av sommaren!!

Av Stina Andersson - 9 maj 2013 21:30

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft det lite jobbigt..

Mitt liv har blivit helt upp och ner vänt. Jag har fått IBS, jag är jätte bakterie rädd, en kompis har fått cancer! Ja, det har hänt alldeles för mycket och bloggen var det sista i mitt huvud faktiskt, jag har även börjat tänkt över mitt liv, och vad som hände när jag var yngre. Jag blev mobbad p.g.a min längd och för att jag var som jag var, jag menar jag kan ju inte rå för att jag pratar annorlunda, att jag pratar mål, det är ju liksom jag! Jag är inte en tjejjig tjej! Jag är mer som en pojke..

Nu vart det lite mycket tråkigt men jag ville bara skriva av mig lite..

Kompisen som fick cancer var inte en jag hade känns länge ett år ungefär, men hon var så snäll, och en väldigt viktig spelare i laget! Jag tänker på dig!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards