lifeasstina

Alla inlägg under augusti 2012

Av Stina Andersson - 26 augusti 2012 19:16

Nu kommer lite fakta om mig själv!


1. STORT fan av Justin Bieber och One Direction (kommer inte stå så mycket i bloggen om dom)


2. Älskar SPOTIFY. Det är typ mitt liv


3. Älskar fotboll


4. ÄLSKAR att Jaga älg! xD


5. Spelar klarinett


6. Älskar grönsaker


7. bor ca 2,5 mil från skolan....


8. Har 35 tremänningar...


9. Född 29 mars kl 17.17


10. Jag går i 6:an


Så! Nu har ni fått lite fakta om mig, nu ska vi snart ut och titta efter lite älg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3 Dåliga är bara att vi inte har någon hund att jaga med, 3 September då JÄVLAR kör vi! Fast jag får bara med på helgerna, för jag har ju skola också! Dx


  Haha verkligen ÄLSKAR denna bilden. Passar precis in på mig på morgonen! :D



Av Stina Andersson - 26 augusti 2012 16:06

Hej nu har jag kommit hem! :D VI VANN!!! BRA SPELAT TJEJER! 3-0! <3 Men nu ska vi snart äta,och jag lyssnar på litt musik, och kollar INSTAGRAM, Följ mej jag heter lilla_stina jag spelar höger back! Världens bästa possition! (stavning) Imorgon är det skola... DET RGNADE SOM FAN I RAMSELE! Lag overallerna var genob blöta efter typ fem minuter... Aja nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar. Skriv gärna er blogg adress i en kommentar så att jag kan läsa den. Bjuder på en bild från Stockholm i sommras. Bilden är på min lillebror!<3


 

Av Stina Andersson - 26 augusti 2012 09:50

Nu bär det snart av mot Ramsele! Som tur är så hämtar dom mig hos mig så jag slipper åka in till stan! :D Men iallafall, när jag kommer hem från Ramsele så är det middags dags! Igår kväll var jag pappa och Jakob och tittade efter litt 'älg! EN VECKA KVAR TILL JAKTEN!!!<3 Då åker man till farmor varje dag efter skolan den veckan, fasst det är ju typ som hemma för vi bor grannar! xD   Skriver ett inlägg när jag kommer  hem om hur det gick och så! Kram och puss/ Stina!

Av Stina Andersson - 25 augusti 2012 17:16

Nu är jag hemma! KOmmer inga bilder för jag har tappat usb kabeln till mobilen och om jag laddar upp bilderna när jag bloggar från mobilen så startar appen om,och kameran har inget batteri... Men iaf! Jag kan ju berätta vad jag köpte! Mamma köpte en pippi tröja och ett bar skor till mig, jag köpte nagellack och en nagel fil. Kanske kommer upp lite bilder på olika nageldesingner (stavning). Också köpte jag ett pannband !. Men jag har egenteligen inte så mycket mer att skriva! Kommer ett till inlägg sen! :D Hejdå ha det så bra! :D

 

 

Av Stina Andersson - 25 augusti 2012 09:05

Hej hej! Idag ska jag på marknad med mamma och mormor! :D Ska bli jätte kul! :D Nu sitter jag och lyssnar på I Love It Av Icona Pop! Imorgon åker jag buss til ramsele för att spela litt fotboll! Städa rummet igår! Blev jätte nöjd, måste göra det en gång i veckan för att få min månads peng men det är det värt! Eller hur? Fick iallafall två hundra spän igr! :D Åsså ska vi på H&M idag. SKa lägga ut bilder på det jag köpte! :D Puss hej/ stina

Av Stina Andersson - 24 augusti 2012 21:08

Hehe.. Så dålig att komma på rubriker.... Men iallafall,skolan gick bra hade as kul! Vi hade 1 och en halv riktig lektion,resten var det läraren som prata.. xD Imorgon blir det marknad och på söndag buss till ramsele, Vi fick 3(!) Kollegie block (stavning). Ett för matte ett för andra ämmnen och ett för kladd och rit.. Fick matte läxa idag också men den är redan klar! Fick tvåhundra kr av mamma idag (månadspeng). Igår var en kompis hos mig, vi hade as roligt! :p Puss hej /Stina

Av Stina Andersson - 24 augusti 2012 07:23

Det blir etkort inlägg dra till skolan nu hejdå!! :))

Av Stina Andersson - 23 augusti 2012 21:37

Nu ska jag sova! Va en bra dag i skolan idag! Men imorgon börjar det på allvar!! ;)) Vå lärare sa att vi ska göra något roligt med klassen, så vi kansje ska paddla kanot!! :)) Men nu ska jag borsta lite tänder! Godnatt och sov gott!! :))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards