lifeasstina

Alla inlägg under april 2013

Av Stina Andersson - 22 april 2013 13:52

Haha jag fick gå ut från lektionen för att jag hostar så mycket. Kunde inte andas! :/ Tur det är sol och bra väder. ;) Alla andra kollar på no film! Jag orkar faktiskt inte kolla på den! Men idag ska jag åka hem med bussen, ska fråga Jenny om vi kan dra ner på byn! ;) Aja bilder därifrån kommer! ;)

Av Stina Andersson - 22 april 2013 13:48

Hahaha hosta så JÄBLA mycket att jag fick gå ur från lektionen! Jag fick gå ut utomhus!! ;) JÄBLA hosta!!! Pudret är bra väder! ;) Sol!!! Och varmt!

Av Stina Andersson - 21 april 2013 16:48

Hej!


Förlåt att jag inte har bloggat, men det har varit lite mycket dom senaste månaderna.


Men just nu gör jag inget specielt, sitter vid datorn och väntar på att maten ska bli klar.. Men jag måste sitta vid den ''Stora'' datorn för att min har inget internett skydd (det har gått ut)


Men.. Imorgon är det skola igen, rätt kul! Jag trivs så himla bra med min klass, och jag vill verkligen inte att vi ska splittras.. Men det är så det kommer att bli. Vi ska ju börja på en ny skola  i sjuan för att på skolan är det bara 4års-6. JA vi har fyra åringar på vår skola! Men vissa ska gå till en annan skola än de flesta ska gå till.. Så det blir fyra killar kvar av tolv, inga tjejer ska börja på den skolan fastän vi har kompisar där också. ;)


Skulle ha åkt till en kompis idag men det gick inte för att hon skulle bort.. ;)


Men hejdå! nu är snart maten klar!!! Gott! :)) 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards