lifeasstina

Alla inlägg under februari 2013

Av Stina Andersson - 24 februari 2013 11:02

Hej! Blev inget inlägg igår, för jag var ute i stort sett hela dagen! Så härligt med sol som värmer! :) Nu ska vi snart gå bort till min granne och kolla på killingar och hans nya hund! Hon ska få valpar snart! Den hundrasen är så söt! Och valparNa är jätte söta!

Här kommer lite bilder! Ha em fortsatt bra dag!

Av Stina Andersson - 22 februari 2013 14:30

Nu är jag påväg hem från friluftsdagen!
Det var kuul, men lite tråkigt för jag hade typ inte någon att åka med för att dom åkte i branta backar och jag har bara åkt slalom i ett och ett halvt år så jag har inre gett mig på branta backar än! ;)

Men nu när jag kommer hem ska jag nog bara ta det lugnt och så! ;)

Hej hå ludentå! :)

Av Stina Andersson - 22 februari 2013 07:36

Tjääna! Nu sitter jag på bussen, för jag ska åka slalom idag på friluftsdagen! Wihoo! Men nu får mer info sen på eftermiddagen! :)

Av Stina Andersson - 21 februari 2013 14:33

Hej! Nu sitter jag i bussen på väg hem!

Funderar på att hoppa springningen och bara träna ikväll. Är jätte stel i kroppen och har träningsvärk i magmusklerna.. Men frågan är ju bara om jag får det för mamma, för jag är på skolan där vi har träningarna på för min lillebror har innebandy före mig..

Ja.... Nu ska jag lyssna på radion! ;)

Av Stina Andersson - 20 februari 2013 06:50

Eller gomorgon, jag yr varit vaken i över en timme! ;) Snart kommer den första bussen! Om typ 30 min!

Idag är det jympa.. Skidor! ;) Det är jätte kul!

På fredag är det friluftsdag! Jag ska åka slalom! :)

Träningen gick bra lite trött i benen bara!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv! ;)

Hejdå! :)

Av Stina Andersson - 19 februari 2013 18:22

Hej! På väg till träningen nu! Väldigt skönt att ha kommit i gång igen, förut be jag inte precis så "high" på att gå på träningarna för att jag tyckte att alla var bättre än mig!! Men sedan så utveckladessutom jag och jag blev bättre och bättre. Så nu har jag lite bättre självförtroende. Det är ju så i fotboll att man måste få upp mycket kondition för att orka med, och nu har jag äntligen börjat få upp mer och mer kondition! Blir bättre och bättre på varje löppass!! Så nu är jag jätte motiverad att gå på träningarna! :)

Snart är jag uppe i den bästa orkestern i Härnösand! PARADORKESTERN!! Min klarinettlärare säger att jag och min kompis inte har långt kvar dit, kanske bara ett halvår eller mindre!

Häjjdå!

Av Stina Andersson - 19 februari 2013 07:42

Hej! Nu sitter jag på bussen mot skolan. Fast jag har redan åkt en buss hemifrån mig, för att bussen jag sitter på nu går i inte hem till mig! ;) Närmsta busshållplats är 7 km bort! Skolan är 2,5mil bort så jag åker buss sammanlagt på morgonen 55min man är något mör när man kommer till skolan.

Under sommaren kommer ni få lite uppdateringar om Janne Vängman teatern som jag är med i. Det ska bli skoj, massa bilder också! ;)

Men nu ska jag sova lite på bussen så att jag är lite piggare på skolan i alla fall! ;)

Hejsvejs!

Av Stina Andersson - 18 februari 2013 19:09

Hej! Idag har jag ju varit på skolan. Men det var lite jobbigt, för min mage vill inte vara kompatibel med mitt huvud. Min mage bubblar och är bara allmänt jobbig. Ibland vill jag bara åka och slänga den i en soptunna i Albanien!

Men sedan blev det bättre och jag kunde koncentrera mig på lektionerna med mera.

Imorgon är det orkester, och träning! LÄNGTAR!
När jag var ute och åkte skidor, så såg jag massa älgspår och en älglega. En älglega är en grop som älgen har legat under natten eller något sånt. Och igår när jag pappa och lillebror åkte skoter så såg vi en älg! På samma ställe!


Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv! ;) Bilden är på älglegan! ;) Hejdå!! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards